JA SAM...

Ime: Josipa
Zivim u : Vk
Ljubav:zaljubljena
Volim: svoje prijatelje,
ljeto, more, cokoladu,
palacinke, zabavu,
ples, život..one
tree hill i sve
ostalo normalno za
moju dob..
Nevolim: dvolicne,
pretjerano umisljene
zlonamjerne osobe..
papriku, Marianovica
heh, kisu, hranu iz skole
itd...

eo i moja slikica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!






Discover JoJo!



Discover JoJo!



myspace layouts

myspace layouts



pimp myspace profile

pimp myspace profile



Ko zna gdje ti je pobjeg'o korak
od tada moj osmijeh je gorak
gdje si sada ti ko zna
kako da izlijecim sebe
plasim se, srce mi zebe

Oslobodi me i znaj
da ova igra ipak ima sretan kraj
kad srusim sve figure
sjecanja mi nekud zure

Ref.
Idem, gdje vratit cu se sebi
idem, ma nije vazno gdje bi
da me slomis to si htjela, znam

Idem, na lice pustam kisu
idem, svi tragovi se brisu
medju slabe ne, ne pripadam

Ma daj, pusti da i dok te gubim
tiho i sporo te ljubim
gdje si sada ti ko zna
sta sad tu ja vise mogu
kad prkosis meni i Bogu

Oslobodi se i znaj
za tebe ova igra nema sretan kraj
kad rusis sve figure
zarobe te hladne bure


R



...
may have up to...
11
Boyfriends Before Marriage!



Username:

Select your Age:


How many Boyfriends will YOU have?
From Go-Quiz.com



EVO I OPISI MOJIH NAJ FRENDICA:

MIA - jako zabavna cura...
jednako toliko je i lijepa
i zgodna..ima decka..tako da!!
uvijek mi je pomagala u svemu!!
kiss njoj..

MARTINA - slatka moja tonka
predobra moja frendica...
uvjek me pudrzava u svemu
jako je volim..kiss i njoj..

PETRINA - vrlo dobra frendica..
voli se sprdati..zgodna
i lijepa...pozz i pusac u nosac
mojoj nini...

DOLORES - plavusa, jako zgodna i lijepa
jednostavno priljepak za decke..
uvjek me je tjesila kada sam bila
tuzna...stalno se sprda
kiss dori...

NIKOLINA - obozava prkositi drugima,
ogovarati..ali je isto tako
jako dobra frendica....
kissach ...

JELENA - ide samnom u razred...
stalno se smije i sprda..
zgodna je....super frndica
pusa ...

MARIJA - visoka brineta....vitka..
nice cura..ima godina ko i ja..
jako dobra frendica..
kiss njoj..

MATEA - presuper cura...zaljubljena..
super plese...lijepa je i zgodna..
daje jako dobre savjete
koji su mi koristili..
jako je zabavma cura..kiss tei

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




dizajn by maleni mjehurich =))

Opis bloga

MOJ VLASTITI BLOG...BIT CE SVEGA...AKO NESTA NEDOSTAJE JAVITE...

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

myspace backgrounds images

myspace backgrounds



myspace layout

myspace layout




layouts myspace

layouts myspace




profile editor

profile editor



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis


MOJ BLOG VAM JE...
SUPER...JAKO MI SE SVIDA..
TAK-TAK
GLUP..NISTA NE VALJA
COOL..NIJE LOS..
OK JE..
  
pollcode.com free polls


bedzevi.com,button,badges,priponke,I love you

četvrtak, 09.10.2008.

Ti si osoba kojoj se divim, ti si razlog zbog kojeg živim, ti si zrak kojeg dišem, koliko te volim ne mogu da napišem!!!

hej narode..pa bok..sta ima kod vas....eo kao sto mozete predpostaviti ja ponovno
volim jednog cute decka...decko je predobar...jako mi se svida...cerekcerek
do nedavno sam bila zaljubljena u moju BIVSU ljubav..
ali sada, sada mi se svida jedan mali plavi..hehe...njega prije nisam nisam
ni primjecivala..no dogodilo se to sto se dogodilo....
bas mi se decko svida....nadam se da ce nesta biti...cerekcerek.
mislim, naslov vam sve govori...kada si zaljubljen jadnostavno si u oblacima kao
i ja sada..zujozujozujo...kada si zaljubljen tada si i sretan, kada si sretan tasko da cete netko ponovno rastuziti..a.kada si sretan onda ti je u zivotu sve super, divno, krasno...zato je lijepo biti zaljubljen....no tolika zaljubljenost moze te i razocarati...tvoja "ljubav" moze te i povrijediti toliko da patis zauvijek zato netreba biti previse zaljubljen...to vam mogu reci iz vlastitiog iskustva...bila sam jako zaljubljena pa sam patila....ali sada se pojavio ON...sada jedini decko koji mi se svida...yesyesyesyes...samo da znate kakav je to super kada si zaljubljen...heh....koji do sada nisu bili zaljubljeni misle da pretjerujem ali kada budu to iskusali sve ce shvatiti....etto to bi bilo to za danas...pozz svima a kiss NJEMU!!!!heh...ajd kommajte mi...ciao...

Draw Customized Symbols - ImageChef.com



| komentari (42) | troshi boju =)) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.